حضور هلدینگ آتیه پردازان شریف در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» در تاریخ 26 اردیبهشت ماه 1401  به کار خود پایان داد.

نمایشگاه نفت

بازدید جناب آقای جواد اوجی وزیر نفت از غرفه آتیه پردازان شریف

نمایشگاه صنعت نفت یکی از مهم‌ترین رویدادهای تبادل نظر میان خبرگان صنعت و معرفی خدمات فنی و مهندسی شرکت‌های ایرانی و خارجی فعال در صنعت نفت و گاز کشور است و به ‌همین دلیل همواره از این نمایشگاه استقبال فراوانی می‌شود. در چهار روز برگزاری این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ تفاهم‌نامه و قرارداد میان شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه امضا شد که طی سال‌های اخیر از نظر تعداد و ارزش تفاهم‌نامه و قرارداد، بی‌سابقه بود.

بخش قابل‌توجهی از این تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها با شرکت‌های دانش‌بنیان امضا گردید و به این ترتیب حضور حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت رقم خورد. از جمله مهم ترین آنها امضا اولین تفاهم نامه همکاری چهار جانبه به منظور اجرای پروژه طراحی، مهندسی و ساخت پلنت کلرآلکالی پتروشیمی های غدیر و آبادان با استفاده از ظرفیت هلدینگ آتیه پردازان شریف می باشد.

همچنین استقبال از بومی‌سازی سیستم ­های الکتروکلرینیشن (آب دریا / آب نمک) در واحدهای تاسیسات مشترک صنعت نفت و گاز بسیار چشم گیر بوده و می‌تواند نقطه عطف همکاری شرکت های دانش بنیان با بخش خصوصی و دولتی داخلی دانست که در راستای عمل به رویکرد وزارت نفت نسبت به تأمین کالای مورد نیاز از منابع داخلی به انجام رسیده است.

هلدینگ آتیه پردازان شریف با بومی‌سازی راپچردیسک و تجهیزات ایمنی مخازن ذخیره برای اولین بار درایران، توانسته نیازهای داخلی کشور از این تجهیزات را رفع کند و با به دست آوردن جایگاهی عالی در این صنعت، اطمینان خاطر را به تمامی صنایع حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه از نظر کیفیت داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست