حضور پررنگ هلدینگ آتیه پردازان شریف در نمایشگاه ایران پتروکم

حضور پررنگ هلدینگ آتیه پردازان شریف در نمایشگاه ایران پتروکم

هلدینگ آتیه پردازان شریف در نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش حضوری پررنگ داشت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه پردازان شریف، نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش 24تا 26 بهمن  ۱۴۰۲در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین شرکت های دیگر پتروشیمی برگزار شد.

این هلدینگ در نمایشگاه، با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی، نشست‌های مدیریتی و جلسات متعدد با تبادل تجربیات متخصصان همراه بود. همچنین عقد قراردادهای متعدد با سایر شرکت های دانش بنیان و پتروشیمی ها و همچنین امضای تفاهم نامه با پتروشیمی اروند از مهم ترین دستاوردهای این نمایشگاه بود. ایجاد ارتباط مستقیم با تامین کنندگان و تولیدکنندگان با رویکرد حمایت از تولید داخلی و بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید فروش محصولات تولیدی شرکت‌های زیرمجموعه نیز از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه بود که باحضور کارشناسان فنی به جلسات متعدد منتهی شد.

مدیران و کارشناسان هلدینگ آتیه پردازان شریف و شرکت‌های تابعه نیز با حضور در نشست های تخصصی اهداف و تولیدات اصلی این هلدینگ را تشریح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست