آتیه پردازان شریف در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی

هلدینگ آتیه پردازان شریف بیست ‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» حضوری پررنگ داشت.

نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه پردازان شریف، بیست ‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» در روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور شرکت های ایرانی از جمله پتروشیمی ها، شرکت های دانش بنیان، شرکت های استارتاپی، دانشگاه ها و شرکت های خارجی از کشورهایی همچون چین، کانادا، آلمان، فرانسه و … برگزار شد.

این هلدینگ در نمایشگاه، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار داد و با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی، نشست‌های مدیریتی و جلسات متعدد با تبادل تجربیات متخصصان همراه بود. ایجاد ارتباط مستقیم با تامین کنندگان و تولیدکنندگان با رویکرد حمایت از تولید داخلی و بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید فروش محصولات تولیدی شرکت‌های زیرمجموعه نیز از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه بود که باحضور کارشناسان فنی به جلسات متعدد منتهی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست