در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل ؛

امضای تفاهم نامه همكاری بین پتروشيمی اروند با هلدینگ آتیه پردازان شریف

پتروشيمي اروند

تفاهم نامه همکاری شرکت دانش بنیان ایرانی با مديرعامل پتروشيمي اروند در روز نخست نمايشگاه حمايت از توليدات داخلي در صنعت پتروشيمي در جزيره كيش به امضا رسيد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه پردازان شریف، مهندس حسن نشان زاده مديرعامل پتروشيمي اروند در آئين امضاي تفاهمنامه هاي همكاري در نمايشگاه حمايت از ساخت داخل گفت: آنچه دراين سال ها به عنوان تفاهم نامه با شركت هاي ايراني امضا كرديم ، به مرحله قرارداد و توليد رسيده است.

 نشان زاده مقدم در نخستين روز نمايشگاه در جزيره كيش گفت: خرسنديم اعلام كنيم تفاهم نامه هايي كه در نمايشگاه سال 1398 به امضا رسانديم نه تنها به قرارداد تبديل شده،بلکه هم اکنون آماده بهره برداری قرار گرفته است.

وی گفت: امروزه افتخار این را داریم که راپچردیسک­ ها که جز تجهیزات کنترل ایمنی سیستم می ­باشد در سایزهای مختلف از لحاظ سایز و تحمل فشار با استفاده از تکنولوژی های برتر روز در كشور توليد شده و در مجتمع پتروشيمي اروند در سیستم قرار گرفته است.

پتروشيمي اروند

نشان زاده در خصوص تفاهم نامه هایي كه در اين آئين به امضا رسيد با اشاره به افتخار آفريني جوانان در بومي سازي آند و كاتدهاي مورد نياز صنعت پتروشيمي كشور گفت: آند و کاتد پوشش دهی هلدینگ آتیه پردازان شریف با راندمان و اثر بخشی برابر با شرکت ایتالیایی دنورا در حال سرویس دهی و بهره برداری از ان هستیم که به امید خدا به زودی قرار داد 500 تا 1000 عددی این محصول هم به امضا خواهد رسید.

وي در پایان خاطر نشان کرد: داخلي سازي پوشش دهي آند و كاتد، تجهيزات فناوري برتر، تامين قطعات برج ها و كمپرسورها بخشي از تفاهم نامه هايي بود كه اينجا امضا شد و امروز به كالا تبديل شده است و اميدواريم تفاهم نامه هايي كه امروز امضا مي كنيم نيز به زودی به قرارداد و كالا تبديل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست