حضور هلدینگ آتیه پردازان شریف در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو

نمایشگاه ایران متافو

نمایشگاه بین المللی متالوژی – ایران متافو امسال در ایام کرونایی با رنگ و بوی جدیدی برگزار شد و دارای چالش های خاص خودش بود!

در این روزهایی که ایونت ها و نمایشگاه ها بر اساس پروتکل های بهداشتی برای کرونا کم و بیش برپا می شوند، این دوره نمایشگاه در 5 سالن مجزا برگزار شد که هر سالن مربوط به یک حوزه در صنعت متالوژی و فولاد بود و تمام برند ها و شرکت های این حوزه  دور هم جمع شده بودند.

هلدینگ آتیه پردازان شریف در نمایشگاه ایران متافو به عنوان شرکت برتر در حوزه مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای (EPC) پروژه های تصفیه آب و پساب، مدیریت و بازچرخانی آب در صنعت فولاد و متالورژی حضور موثر پیدا کرد.

فعالیت امسال نمایشگاه در چهار روز برپایی

 غرفه آتیه پردازان شریف افتخار میزبانی از  بازدیدکنندگان و حضور گرم آنها با دعوت قبلی از بزرگان این صنعت را با حضوری چشم گیری داشت، که عمده صحبت ها و جلسات این عزیزان از کمبود ها و اعلام نیاز درباره آب و پساب این صنعت همراه با ابراز نگرانی و ناراحتی بود.

از دیگر فعالیت های انجام شده در نمایشگاه امسال می توان به برگزاری جلسات با مدیران، کارشناسان فنی برندهای فولادی، امضای تفاهم نامه همکاری و برگزاری جلسات هم اندیشی درباره پروژه های آتی شرکت های نام آشنای این صنعت اشاره داشت.

هلدینگ آتیه پردازان شریف، متشکل از چندین شرکت تابعه از جمله شرکت­های دانش بنیان که هدف خود را فعالیت در حوزه ­های آب و پساب صنعت نفت، گاز، انرژی، پتروشیمی، معدن و فولاد قرار داده و با مشارکت فعالانه در مناقصات و تلاش برای اجرای پروژه‌های EPC، این هدف را دنبال می کند و با سابقه و رزومه درخشان خود در این صنعت فرصت خوبی را برای ارتباط با شرکت های حوزه فولاد در این دوره از نمایشگاه فراهم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست