توانمندی های و امکانات

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. توانمندی های و امکانات

هلدینگ آتیه پردازان شریف علاوه بر بهره گیری از کارشناسان متخصص و متعهد با بکارگيری تجهيزات و امكانات سخت افزاری و نرم افزاري پيشرفتـه، منابع مطالعاتي و تحقيقـاتی و آموزشی گسترده توانسته پروژه های متعددی را درحوزه مطالعات ، طراحی ، نظارت و مدیریت پیمانکاری انجام دهد. منابع شرکت عبارتند از:

  1. تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری
  2. تجهیزات آزمایشگاهی
  3. تجهیزات کارگاهی
  4. ماشین آلات

اجرا

هلدینگ آتیه پردازان شریف با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه چندین ساله خود در اجرای پروژه های مختلف در حوزه های آب و انرژی، نفت و گاز و پتروشیمی و … توانایی اجرای هرنوع پروژه با هر سطح پیچیدگی و گستردگی را دارد و در این راستا با در نظر گرفتن مدیریت ریسک پروژه، برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه سعی در اجرای با کیفیت پروژه ها در زمان مناسب و با هزینه مطلوب، دارد.

تامین

هلدینگ آتیه پردازان شریف با توجه به سابقه بالای اجرا و همکاری با تامین کنندگان متعدد با بررسی کیفی شرکت های مختلف، سعی در بهبود فرایندهای زنجیره تامین داشته و با داشتن بانک اطلاعاتی غنی از شرکت های معتبر و بین المللی، سعی در استفاده از مصالح و تجهیزات به روز دنیا، متناسب با خواسته مشتریان، در اجرای پروژه های خود دارد.

مدیریت پروژه

هلدینگ آتیه پردازان شریف در سال های اخیر با اتخاذ رویکرد استراتژیک در زمینه تامین مالی پروژه های در دست اقدام خود توانسته است پروژه های زیادی را به اتمام برساند. همچنین با برخورداری از منابع انسانی متخصص، توانمند و مدیران لایق توانسته در زمینه های بازگانی، توسعه توان مالی و … پیشگام باشد.

مالی

مدیریت سرمایه به مدیریت بهینه و اثربخش دارایی های سازمان برای رسیدن به اهداف آن اشاره دارد که تصمیم گیری های سطوح مدیریتی را درگیر می کند و در تمامی سطوح عملیاتی جاری می شود. به این ترتیب باید بدانیم چطور می توانیم سرمایه خود را افزایش دهیم و این سرمایه را به چه اموری اختصاص دهیم.

طراحی

امروزه، موضوع انجام طراحی بهینه و روش های بهینه سازی طرح ها در پروژه ها یكی از مهمتـرین چالش های پیش روی فعالان صنعت در كشور محسوب شده و عدم توجه کافی به این مهم، مشکلات فراوانی را از قبیل افزایش زمان و هزینه تكمیل پروژه ها ایجاد نموده است.

ماشین آلات

این هلدینگ با توان بالای تجهیزاتی و ماشین آلاتی، آمادگی اجرای پروژه های بزرگ را با مشارکت شرکت های معتبر داخلی و خارجی در قالب کنسرسیوم دارد.

تجهیزات و ماشین آلات هلدینگ

لیست ماشین آلات
شاسی کش بيل مكانيكي
جرثقیل 25 تن کامیون کمپرسی( 19 تن)
کامیونت ون ( ظرفیت 3800) کامیون تانکر آب ( 19 تن)
دامپر پمپ بتن ( 26 تن)
بکهولودر نیوهلند لودر
لیفتراک بکهو لودر کشویی هیدرولیک کابین دار
لیفتراک 2.5 تن لیفتراک 3 تن
لیفتراک 10 تن لیفتراک 7 تن
دریل واگن لیفتراک دیزلی
کامیون گریدر
کفی جرثقیل
فهرست